FAQ Najčastejšie otázky
1. Ponúkate osobný odber?
Áno, iba na vybraných agility akciách, tréningoch alebo podujatiach. Vždy je potrebné dohodnúť sa vopred.
2. Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj na inej akcii?
Áno, ak si objednáte cez e-shop a zaplatíte vopred, môžeme vám ho ( po vzájomnej dohode) priniesť na dohodnutú akciu v okolí.
3. Môžem si produkty najskôr vyskúšať pred kúpou?
Áno. Po dohode si ich môžete pozrieť a vyskúšať na tréningoch alebo akciách.
4. Ako sa môžem dohodnúť na osobnom skúšaní?
Napíšte nám cez kontaktný formulár, email alebo sociálne siete. Dohodneme presný čas, miesto a produkty.
5. Aké spôsoby platby sú dostupné?
Platba kartou online, prevodom vopred a dobierka.
6. Ako riešite vrátenie tovaru?
Informácie nájdete v sekcii „Reklamačný poriadok“ a "Odstúpenie od zmluvy". Pri osobnom skúšaní je vrátenie menej pravdepodobné.
7. Ponúkate dopravu aj mimo osobného odberu?
Áno, využívame packetu.
8. Môžem si nechať vyrobiť produkt na mieru?
Takúto službu neponúkame.
9. Budete mať predajný stánok aj na iných podujatiach mimo Košíc?
Príležitostne áno. Informácie nájdete na sociálnych sieťach.
10. Je možné objednať si tovar, ktorý nie je skladom?
Pri niektorých produktoch áno – dostupnosť preveríme na požiadanie.
11. Ponúkate aj poradenstvo pri výbere výbavy?
Áno, poradíme s veľkosťou a výberom podľa potrieb vášho psa.
12. Ako zistím, či produkt sadne môjmu psovi?
Pri produktoch nájdete veľkostné tabuľky. Psa odporúčame zmerať podľa pokynov, v prípade nejasností radi poradíme.
13. Máte tipy na údržbu a starostlivosť o produkty?
Áno, pri každom produkte nájdete odporúčania na údržbu. Pri našich vlastných výrobkoch vám poradíme aj osobne.
14. Ako dlho trvá dodanie tovaru?
Zvyčajne 1 -3 pracovných dní od odoslania. Pri tovare na objednávku sa čas môže predĺžiť – informáciu nájdete pri produkte.
15. Aké sú náklady na dopravu?
Cena závisí od zvoleného dopravcu a spôsobu platby. Presnú sumu uvidíte v košíku pred potvrdením objednávky. Alebo v sekcii "doprava".
16. Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Po odoslaní vám príde e-mail s číslom zásielky a odkazom na sledovanie.
17. Čo robiť, ak mi tovar prišiel poškodený alebo nesprávny?
Kontaktujte nás čo najskôr, ideálne aj s fotografiami, a dohodneme sa na rýchlom riešení.
18. Ponúkate aj zľavy alebo vernostný program?
Áno, plánujeme vernostný program pre stálych zákazníkov a zľavy na vybrané produkty.
19. Môžem objednať viac kusov rovnakého produktu?
Áno, ak je skladom. Pri záujme o väčšie množstvo produktu nás pokojne kontaktujte vopred.
20. Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku po jej odoslaní?
Čo najskôr nás kontaktujte. Ak objednávka ešte nebola odoslaná, vieme ju upraviť alebo zrušiť.
21. Sú vaše produkty vhodné pre všetky plemená a veľkosti psov?
Väčšina áno, pri niektorých je potrebné zvoliť správnu veľkosť alebo variant. Radi poradíme.
23. Ako často dopĺňate sklad?
Priebežne podľa dostupnosti u dodávateľov. Pri populárnych produktoch sa snažíme mať neustále zásobu.
Nenašli ste odpoveď na otázku, ktorá vás zaujíma? Neváhajte nás kontaktovať.